.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طومار شهروندان نكايي به استاندار مازندران

شهروندان نكايي با ارائه طوماري به استاندار مازندران محله حاشيه‌نشين و پرخطر عباس‌آباد را تهديدي جدي براي شهرستان نكا دانستند كه بايد ساماندهي شود.

در اين طومار كه به امضاي شهروندان نكايي رسيده است آمده است: با توجه به وجود منطقه حاشيه‌نشين، محروم و پرخطر عباس‌آباد نكا واقع در ضلع شرقي نكا با دارا بودن يك هزار و200 نفر جمعيت و300 خانوار سكنه، فقر و محروميت‌هاي مادي و نيز آداب و رسوم و فرهنگ خاص و همچنين برخورداري از بافت‌هاي فرسوده و ساختمان‌هاي مسكوني غيرمتعارف اين منطقه نيازمند توجه جدي است.

در قسمت ديگري از اين طومار بيان شد: از طرفي فقر فرهنگي منطقه‌اي با معضلات اجتماعي نظير دارا بودن تعداد زيادي معتاد، ازدياد فحشا و منكرات، بيكاري، بزهكاري، افزايش بيماران مبتلا به بيماري‌هاي مسري ناشي از رفتارهاي پرخطر همچون ايدز و حتي اشاعه و گسترش اين موارد در جامعه شده است كه بايد چاره انديشي شود.

امضاكنندگان اين طومار يادآور شدند: تجمع افراد معتاد از اطراف در اين منطقه، تكدي‌گري كودكان و زنان موجب رنجش خاطر و تالمات روحي و نگراني شهروندان شده است كه اگر اقدامات پيشگيرانه و مؤثر در اين زمينه صورت نگيرد، چه بسا تهديدي جدي عليه امنيت و سلامت بهداشتي، فرهنگي و اجتماعي آحاد جامعه باشد كه جبران آن در آينده بسيار دشوار و حتي غيرممكن باشد.

در ادامه اين طومار آمده است: اتخاذ تدابير لازم براي پيشگيري از اين معضل بزرگ نيازمند همت و مساعدت همه مسئولان و در راس استاندار مازندران است تا علاوه بر طرح اين موضوع مهم در سفر سوم رياست جمهوري به مازندران در جلسه هيئت دولت اقدامات موثر در رابطه با ساماندهي بافت‌هاي فرسوده اين منطقه، برقراري امنيت اجتماعي و تامين اعتبارات مورد نياز براي اين منطقه فراهم آيد.

اين طومار به امضا صدها نفر از شهروندان نكايي رسيد و براي پيگيري اين امر به استاندار مازندران ارائه شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.